24
aug
08

naakt in de tuin

In de tuin van Chelone kruipen er heel wat naaktmodellen rond. Daar maakte ik gisteren dankbaar gebruik van om een paar shoots te maken.

Op mijn appartementsterrasje wagen zich ook wel eens enkele exemplaren. Minder naakt weliswaar, maar wel mooi. Hun huisje is ongeveer 2 cm lang.

11 Responses to “naakt in de tuin”


  1. augustus 24, 2008 om 5:56 pm

    Chique vastgelegd. Mooi zo de natuur van dichtbij.

  2. augustus 24, 2008 om 8:24 pm

    Mooi gedaan zeg!
    Dag slakken van Chelone!

  3. augustus 24, 2008 om 11:20 pm

    Hum, ik neem ter plekke al mijn woorden terug over het fototoestel. Dit is knap (en alles wat ik teruggescrold heb, ook)
    Maar fotomart, als het je lukt van zo’n fabuleus beeld te krijgen van een naaktslak, dan moet dat met mijn gat toch ook gaan?

  4. augustus 25, 2008 om 1:49 pm

    @ zapnimf
    maar slakken hebben gewoon geen michelinbandjes!

  5. 5 Wim
    augustus 25, 2008 om 2:21 pm

    Mooie naaktfotografie in de tuin van Chelone.

  6. augustus 25, 2008 om 9:40 pm

    Een veelbelovende titel. Zeer goeie foto’s ook, daar niet van. Maar ik had toch een ander fotomodel verwacht. Hahaha.
    De ene slak is iets bloter dan de ander. Ja, dat zie je soms ook bij mensen. Aan het strand bijvoorbeeld.
    Veel groetjes.

  7. 7 Honnepon
    augustus 25, 2008 om 10:36 pm

    Naaktslakken, normaal gruwel ik als ik ze zo zie met hun slijmerige sporen op ons terras.
    Maar jij hebt wel hele mooie beelden daarvan!
    Jaren geleden heb ik iets aparts gezien bij een naaktslak, eentje die aan het bevallen was van een babyslakje, je zag zo dat minislakje uitgedreven worden…heel erg mooi.
    Jammer dat ik dat nooit weer heb gezien, toen had ik namelijk geen camera bij me.

  8. augustus 26, 2008 om 7:55 am

    O, waar zat jij? ik heb je gemist tussen al dat volk: links, rechts, boven, onder, voor of achter, naast wie?

  9. augustus 26, 2008 om 11:13 am

    vind het maar creepy naaktmodellen …

  10. 10 chelone
    augustus 26, 2008 om 9:30 pm

    Ik vond het zalig toen je daar zo zat, op je hukjes, tussen de dolomiet. Ik wilde je vooral niet storen. Een foto van jou uit mijn eigenste tuin, dat is toch fantastisch!
    Die naaktslak, je moest weten hoe die aan mijn hosta’s vreet!
    Krijg ik die foto, als herinnering aan jou en aan de blogmeeting?

  11. augustus 27, 2008 om 10:44 pm

    Knap vastgelegd op de plaat.


Geef een reactie

de tuin van de rector

vaartkom_weerspiegeld_website
augustus 2008
M D W D V Z Z
« jul   sep »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Flickr Photos

Mechelen, Grote Markt

Meer foto's

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

Doe mee met 38 andere volgers

